Framsteg!

Fram till inatt har det blivit lite sisådär med nattsömnen för mig och Josephine. Innan ammade jag henne kl 12 sen 3 och efter det har hon inte kommit till ro förrän kl 7-8 igen. Men inatt vaknade hon inte förrän halv 2, och igen halv 5 och först då var det dags att börja böka. Hoppas hon är påväg att vända dygnet rätt nu :-) Sitter och funderar över lunch, tror det får bli en matigare smörgås idag. Orkar inte laga nåt! Sen ska vi ge oss iväg till affären och köpa jordgubbar och lite annat gott att äta i lekparken efter dagis! Min kompis och hennes dotter kommer också, så får barnen leka en stund. Hon har inte träffat Josephine än, så det ska bli roligt att visa upp min lilla tjej :-). Hoppas ni också har en underbar dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0