Hjärtmuffins

Igå var jag och Josephine hos doktorn för att kolla lite fläckar på min kropp. Har en prick som jag har haft sen jag var liten, som jag tyckte hade förändrats. Men den var OK som tur var! Sen har jag några hudknutor, fibrom som det heter, som jag också kollade. Misstänkte att drt inte skulle vara någon fara med dom, men ville vara på den säkra sidan. Bokade iaf tid för att ta bort ett par stycken i ren fåfänga. Till den nätta summan av 2750 riksdaler. Sen var det dags för hämtning av Edward på dagis, och eftersom jag hade Brion till doktorn så fick jag hämta Edward utan syskonvagnen. Men det gick jättebra faktiskt, var mysigt att gå och hålla handen på vägen hem ♥ Eftersom det var så kallt igår, gick vi hem direkt, och bakade muffins!  Chokladmuffins ingår dock inte i mitt nya nyttiga liv, så tänkte donera dom till fina dagispersonelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0