Tillväxt period eller vad?

Inatt så vaknade Edward kl 1, 2, 3 och 6. Kl 1 så tog jag upp honom och så satte vi oss i soffan och gosade en stund. Kändes som han mest ville ha närhet då, plus att dom ska ju egentligen inte äta på natten enligt BVC. Efter 5 minuter så somnade han om, och jag gick och lade honom i sängen igen.

Vid 2 vaknar han igen, och då byter jag blöja och ger välling. Han kanske var hungrig ändå... Han somnar iaf om direkt efter vällingen.

Minns inte vad vi gjorde uppe kl 3, men tydligen så var han vaken då. (Enligt Thomas).

Sen kl 6 så får Thomas gå upp med honom, ger honom välling och sen ville han inte somna om, så det vara bara för honom att gå upp. Jag sov till kl 8, när Thomas skulle gå till jobbet. Kan säga att det behövdes! :)

Men jag tror det handlar mest om att han precis lärt sig sina första ord, han kryper, ställer sig upp, vill gå, så att det är så mycket i hans lilla huvud som snurrar, att han helt enkelt vaknar av att han drömmer så mycket om allt han kan och vill kunna göra.

Hoppas bara det går över snart, sömnen är ju rätt viktig för att man ska kunna leva normalt.

Nu sover han förmiddag, så jag ska också ta och sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0