Ul och italiensk restaurang

Var ju på VUL idag för att kolla moderkakans läge. Var skönt att kolla upp det redan nu, hade tid i v 32, men lång väntan dit! Allt såg iaf jättebra ut, och den sitter med 1 cm i marginal från vad som godkänns vid vaginal förlossning :-) Så slipper oroa mig för det! Hon låg med rumpan ner, och så fick jag se lilla handen. Som jag trodde att hon låg, tycker mig känna hennes huvud i mellangärdet♥ SD har lugnat ner sig också, inte haft nån alls idag. Sen firade vi med att äta 3 rätters på italiensk restaurang i Alvik :-). Köpte en bok också, från mitt favvoprogram! Så nu blir det goda middagar framöver vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: ida-maria, mammablogg från Nacka med BF 22/4

Vad skönt att det gick bra!

2012-02-01 @ 09:54:41
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria
Postat av: Alexandra

Gullig du är! :-)

2012-02-01 @ 11:54:08
URL: http://alexandrasbloggliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0