Han är så söt när han sover...

Han har börjat bli lite mindre medgörlig när det kommer till det där med att sova på dagen.. Vet inte om det beror på att han sover hela natten numera. Det är en liten kamp varje gång, för nu sätter han sig upp och sträcker armarna mot mig och gråter och säger vad jag kan höra "snälla mamma, ta upp miiiiiig". Och det är svårt, för jag vet ju hur trött han är! Men så tar jag upp honom iaf, och jag kan ju inte bära runt med honom på ett ben heller, så när jag ska sätta honom på golvet så blir det ett ännu värre djungelvrål. Så jag försöker lägga honom igen, och efter att ha kämpat med att hålla sig vaken så somnar han efter 5 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0