Dålig på att blogga!

Förlåt att jag inte har hunnit blogga på länge, mycket bus nu med Edward :). Han går runt med sin gåvagn hela tiden nu, och har blivit lite mer gosig av sig, så vill gärna vara uppe i famnen så ofta han kan. Är så himla mysigt tycker jag, det kommer en dag då han inte alls vill gosa med mig längre, så jag passar på medans jag kan!

Förra veckan var jag och Josefine på ett 4H café som ligger 45 minuter härifrån, i promenadväg. Så mysigt, med hembakade bullar och kakor. Inte ofta man hittar det i Stockholm :). Billigt var det också, 15 kr för en kaffe och bullen kostade 10 kr.

Och grejen med 4H café är att dom har djur där, och här var det hästar, får, hönor och kaniner. Tyckte mig se att tackorna var gravida, så till våren kan vi nog få se lamm där om vi har tur!





                      Edward och sötisen Noah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0