BB väskan

Nu har jag smått börjat packa min BB väska :). Börjar ju närma sig, och jag har så mycket förvärkar att det känns skönt att ha det gjort. Det jag har packat/ska packa är:

Till bebis:
♥ 2 bodys
♥ 3 par byxor
♥ 2 mössor
♥ strumpor
♥ Edwards gamla dinglis, som var hans favoritsnutte när han var liten
♥ overall
♥ gosig filt

Till mig:
♥ amnings BH
♥ trosor
♥ bindor
♥ strumpor
♥ sköna byxor
♥ tröja som passar till amning
♥ tofflor
♥ lypsyl
♥ shampo
♥ balsam
♥ deo
♥ handcreme
♥ madelolja (till massage och skönt att smörja sig med)
♥ hårborste
♥ amningsinlägg
♥ tandborste+tandkräm
♥ kamera
♥ mobil
♥ plånbok
♥ förlossingspapper
♥ dextrosol (perfekt energi vid förlossingen)

Till Thomas:
♥ strumpor
♥ kalsonger
♥ mjukisar
♥ tandborste+tandkräm
♥ deo

Kan inte komma på nåt mer just nu, men det lär väl vara nåt jag glömt :)








Kommentarer
Postat av: Emilia

Mobilladdare? :)

2012-04-03 @ 22:12:33
Postat av: Alexandra gravid v 37

Tack! :))

2012-04-04 @ 09:14:18
URL: http://alexandrasbloggliv.blogg.se/
Postat av: Knatti

Inte för att alla kanske bryr sig eller har samma hårväxt som mig, men rakhyvel. Hårsnodd och hårnålar/spännen!



Lycka till! Hoppas du får träffa bäbis snart!



2012-04-23 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0