Bf idag!

Men ingen bebis inatt heller.. Drömde om henne dock, för första gången! Den handlade om att jag tyckte bebisen var liten i magen, så skar upp magen med ett litet snitt på 3 cm och plockade ut den. Och då car hon normalstor, drömde dock att det var en pojke. Edward var det rättare sagt som kom ut. Och jag ammade inte, utan vi körde på med burkmat direkt. Sen kom jag på att man ska ju amma ett spädbarn! Men då var han mätt, och ville knappt ha. Fick även ångest över att vi inte hade koll på när bebisen kom ut, och vi hade inte meddelat släkten att han är född, för nu i drömmen var han flera månader. Ja, herregud, ni hör ju. Skönt att det bara var en dröm! :-) Har lite molvärk idag, men inget som tyder på att det är på gång!

Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; hihi, jaså! Jag fick jätteont när vår bebis fixerades. Till och från högg det till neråt. Ajaj.. Men vissa känner inte nåt :)

Och det var så kul en gång, för min BM hade sagt i minst en månad att bebis var fixerad, och sen var vi på förlossningen för nånting, och där kände en läkare och han sa att den fortfarande var ruckbar, haha :P



Hihi, härlig dröm ^^,

2012-04-26 @ 10:59:14
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0