Dagens mammie

Fick hem lite kläder igår från Ellos, bland annat denna blus. Var egentligen tänkt att användas efter att bebis fötts, men jag kunde visst ha alla kläderna redan nu.
Idag gick jag in i sista (?) veckan innan bebis kommer, och visst jag har lite förvärkar och sammandragningar, men inget som gör ont. Mår som vanligt faktiskt, det enda är att jag inte får på mig mina skor knappt. Skor med kardborreband hade varit nåt! ;-) Har iaf hämtat mini me nu på dagis, och ska sätta oss och baka lite. Antingen gör vi bröd på låtsas eller på riktigt.. Hmm får se vilket jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, oj vilken mage eller vilken obefintlig mage. Har du säkert fått höra under hela graviditen? Du måste bära inåt ryggen, hur mkt har du gått upp eller kanske gått ner? Är i samma vecka som du och jag har verkligen ingen megamage denna gång, men jämfört med din så är jag glad att jag ser ut som du utan gravidmage. Lycka till nu!

2012-04-20 @ 11:39:14
Postat av: Alexandra gravid v 40

Tack gullig du är! Ja, mina grannar har nog inte ens sett att jag är gravid, iaf inte med jacka på. Var liten med Edward också, så skönt att slippa oroa sig över en minibebis den här gången också :-). Har gått upp 12 kg ungefär (62-74). Har väl satt sig lite överallt! Kram och lycka till du också!

2012-04-20 @ 13:11:43
URL: http://alexandrasbloggliv.blogg.se/
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Vilken liten mage :D

Jag har också beställt hem en massa kläder från ellos, dom borde komma till veckan :D

2012-04-21 @ 11:42:07
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0