Dagens tjockis

Still no baby, och jag har gått in i v 39 (38+4). Typ en vecka kvar bara!! Galet :-). Jag har verkligen inte orkat blogga, för har hittills bara haft min 2" mobil att blogga från (har en stationär, men den tar sån tiiiid att starta). Men jag när jag fyllde år i torsdags 12 april, så fick jag faktiskt en surfplatta av min älskling, så nu finns egentligen inga ursäkter. Sen har jag kännt mig lite nedstämd, tror det är vanligt på slutet.. 
Håller på att tvätta Edwards älskade nalle 'Mimmi'. Lite roligt, han har haft den som favorit i ett år ungefär, och vi har hela tiden kallat nallen för Knut, för det är ett så gulligt namn. Edward har hela tiden sagt 'Meemee', och vi har inte fattat vad han menar. Men för ungefär en månad sen så tittade vi på Musses klubbhus, och där får han syn på Mimmi Pigg, och pekar glatt på Knut och tjoar Meemee! Så då gick ljuset upp för oss: Knut är en tjej, och heter Mimmi ♥ 

Kommentarer
Postat av: Andréa - gravid med syskon vecka 40.

Skönt att veta att jag inte är den enda som väntar otåligt på storken...



Kul att Knut blev en Mimmi, så det kan gå ;)



Hoppas våra små kommer snart, det där med deppet känner jag igen. Skapligt "klar" med detta nu.

Lycka till om det tar sig! :)

2012-04-17 @ 15:49:59
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0