Hemma igen!

När jag kom in så fick jag ligga på en brits och så kollade dom bebisens hjärta, rörelser och ev sammandragningar med en ctg kurva. Först sov hon och hjärtat slog i 130 ungefär. Sen vaknade hon, och då gick det upp i 160! Inte helt bekvämt att halvsitta med en vild bebi i magen! :-) Allt såg jättefint ut, så jag fick sätta mig och vänta på doktorn. Och hon konstaterade att det fanns gott om fostervatten, huvudet är fixerat och ligger jätte långt ner. ( Mm jag känner det, enormt tryck nedåt! ) Sen hämtade Thomas upp mig, vi tog en lunch och nu väntar jag på hämta lillsmurfen. Ska till lekparken efteråt och möta upp en vän där med hennes små barn! Skoj, skoj :-)

Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; åh, tack snälla du!



Har hon varit fixerad länge? Våran bebis har varit fixerad sen i vecka 32-34 :)

2012-04-25 @ 22:45:20
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0