Hopp, då var Jag sjuk! :-(

Åh, det här var ingen kul natt. Eftersom Edward hade feber, så fick han sova hos oss. Han har gjort det kanske 5-6 gånger sen han föddes, och INGEN sover bra när vi sover ihop. (Varför lär man sig aldrig?) Detta var inget undantag. Han snurrar, vänder på sig, sätter sig upp, blir ledsen och vill tillslut ut från sovrummet. En gång tände han sänglampan mitt i natten.. Så halv 1 vaknar han, pekar mot dörren och ska ut. Då har han bökat i typ 3 timmar redan. Så vi går och lägger honom i sin säng, och jag bäddar soffkuddarna på golvet därinne. Han somnar på en gång, men vaknar igen halv 3 och kl 4 och är ledsen. Tror han blev rädd, inte van att ha nån på golvet i rummet. När vi vaknar kl halv 8 har jag så ont i halsen att jag knappt kan andas. Sitter långt ner bakom bröstbenet. Och ryggen ska vi inte prata om, inte den skönaste "säng" jag legat i. Så nu ligger här förkyld och dricker te! Hur Edward mår? Pigg som en lärka. Nu har vi iaf lärt oss en gång för alla att han inte ska sova hos oss, om det ska bli någon sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0