Onsdag

På vår 3 års dag i december så fick jag en vänner box av Thomas och jag älskar avsnitten när Rachel är gravid! Så kul att känna igen sig. Igår hände nåt kul! Träffade en kompis i lekparken i måndags, och tyckte att hon såg lite annorlunda ut. Sen såg jag vad det var, hennes näsa var märkbart större! Och jag minns att min bm sa det när jag väntade Edward, att man kan se på näsan om förlossningen är pågång. Så jag sa till henne att jag tror att förlossningen kommer starta inatt. Hon var beräknad till den 14, men med första så fick hon sättas igång i v. 42+0, så hon trodde inte på mig. Igår kväll fick jag ett sms att värkarna mycket riktigt startade på natten, bebisen hade kommit på eftermiddagen och att jag hade haft rätt! Lite coolt ju :-)På vår 3 års dag i december så fick jag en vänner box av Thomas och jag älskar avsnitten när Rachel är gravid! Så kul att känna igen sig.     Igår hände nåt kul! Träffade en kompis i lekparken i måndags, och tyckte att hon såg lite annorlunda ut. Sen såg jag vad det var, hennes näsa var märkbart större! Och jag minns att min bm sa det när jag väntade Edward, att man kan se på näsan om förlossningen är pågång. Så jag sa till henne att jag tror att förlossningen kommer starta inatt. Hon var beräknad till den 14, men med första så fick hon sättas igång i v. 42+0, så hon trodde inte på mig. Igår kväll fick jag ett sms att värkarna mycket riktigt startade på natten, bebisen hade kommit på eftermiddagen och att jag hade haft rätt! Lite coolt ju :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0