Alexandra-tid wieeehoo!

Idag fick jag sovmorgon till kl 9.15 , eller ja, vaknade kl 8 men gick upp kvart över 9 :-) Gick upp när frukosten var klar, blev kokt ägg, småbaguetter, varm mjölkchoklad mm. Sen gick jag ner till Sundbyberg C för att klippa mig, och som alltid blev jag Så Nöjd!! Lady och kalufsen heter salongen, och båda 2 som jobbar där är superduktiga. Jag är jättekräsen vad gäller mitt hår, och det här är första frisören jag går till mer än 2 gånger, kommer aldrig byta haha! Sen gick jag vidare och kollade kläder. 50% rabatt var det i min favoritaffär så hittade en kjol, svart basic kofta och en topp. Nice Day! Kläderna är i tvätten, visar bild imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0