Dagens tips

Vad har dessa 2 oljor gemensamt? Joo dom är perfekta hudsmörjare! Mandelolja använder jag året om på hela kroppen, inkl. ansiktet. Har aldrig haft mjukare hud! Men nu på vintern blir man ju så torr i ansiktet, då blandar jag den med hälften ricinolja. Behövs inte mycket, och går in i huden jättebra. Mandelolja använder jag också till att ta bort make up. Ta en dryga tesked i handen och lös upp både mascara och foundation. Sen tar jag en rengöring för att lösa upp oljan. Avsluta med att smörja in huden. Jag började använda oljor för ca 3 år sen, då jag hade en kund på ansiktsbehandling. Och har aldrig rört en mjukare hud, förutom möjligen en nyfödd ungefär.. Och hon hade använt oljor i flera år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0