Nytt nattlinne och yrsel

Idag har vi varit hos Thomas föräldrar och firat hans mamma som fyller 61 imorgon. Grattis! Edward älskar att åka dit, tycker om dom så mycket, plus att kusinen i samma ålder ofta är där samtidigt :-) Men det börjar bli lite jobbigt för mig att sitta upp en länge stund, blir jätteyr och får hjärtklappning. Var samma sak när Edward var i magen, tror det beror på att bebisen ligger långt in i kroppen som då trycker undan mina organ. Tur dom har soffa att lägga sig i ;-). I julklapp fick jag bland annat en BH av Thomas, men den var för liten, så idag bytte jag den mot ett nattlinne. Jättefint tycker jag! Tack älskling! ♥ Jag och lilla magen idag v 24+0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0