Tankar

Nu är det bara 16 veckor kvar till min lilla bebis i magen är beräknad. Ibland så får jag lite panik över hur jag ska kunna ro detta iland med 2 barn tätt. Tänkte först sätta Edward i kö till dagis i februari, men flyttade fram till augusti. Det ökar chanserna att få i närheten där vi bor, står även i kö till ett föräldrakoperativ, och har vi tur får vi plats där i vår! Men annars får Edward vara hemma med oss, och vi kommer ju komma in i det också isåfall. Men oftast så känner jag inte panik, utan längtar så otroligt mycket till april! Längtar till förlossningen som är så himla häftigt. När Edward var nyfödd, ville jag göra det igen, skaffa typ 10 ungar, haha. Det är ju så oerhört mysigt med en liten nyfödd, doften, det där oskuldsfulla dom har över sig, att bara sitta och gosa utan att hon vill springa iväg och leka på en gång. Ja listan kan göras lång. Min syster sa nåt till mig när jag väntade E, att se till att njuuuuta av lugnet. Passa på att läsa en bok ifred, kolla på en film när jag vill, SPA dagar.. Men jag tog inte åt mig av tipsen, ville ju bara få mitt barn ville inte vänta en sekund längre! Men den här gången försöker jag verkligen tänka på det. Ok, jag kan fortfarande inte göra något av ovanstående exempel, men jag får sova hela nätterna. Och Det är något jag tänker njuta av♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0