Uppdatering

I fredags så fick jag ju ont i magen o så vilade jag. Men jag vaknade på natten av att sammandragningarna gjorde lite ont. Och när Edward föddes var det så det började. Och det gick fort så blev lite orolig, berättelsen finns under kategori "gravid". Dagen efter tog jag det lugnt hela dagen, lyfte iaf ingenting. Sen på natten fick jag ännu en ond förvärk. På söndagen hade vi kompisar här på brunch, och sd fortsatte. Så vi åker in till fl efter att ha pratat med de först. Ctg kurvan såg Jättefin ut, och ingen misstänkt Uvi. Sen gör läkaren ett VUL och blir bekymrad över moderkakans placering. Den var långt ner på RUL också men skulle kolla upp det v 32. Men eftersom jag har alla dessa sd, så får jag kolla upp det tidigare, alltså idag kl 16. Så Thomas kommer och hämtar oss i em så åker vi till Odenplan. Hoppas att doktorn såg fel, och att den inte alls ligger nära tappen! Vill verkligen inte snittas. Fast det viktigaste är att bebisen kommer ut hel och frisk♥ Magbild idag v 27+4

Kommentarer
Postat av: ida-maria, mammablogg från Nacka med BF 22/4

Ojdå. Tänker på er!



2012-01-31 @ 16:54:32
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0