Vill boa NU!!

Ok, det är ett tag kvar till bebisen anländer, men jag vill ändå göra klart hennes sovrum. Är en hel del kvar att göra om man säger så. Har 2 stora bokhyllor med lackdörrar som inte får plats i lägenheten. (Hojta till om någon vill köpa de). Har även ett stort data bord i svart glas som inte heller får plats.. Sen ska det spacklas och målas. När jag var i 9 månaden med Edward i magen så renoverade vi typ hela förra lägenheten. Det gick ju bra och så, men är inte att rekommenderas. Man vet ju inte om bebisen vill komma tidigare än planerat :) Sökte på internet efter inspiration, det här var ett gulligt och mysigt rum ♥

Bild lånad från interiorguiden.se

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH så fint!! Vi ska inte ha förrän i juni så jag försöker hålla mig ett tag till :-)

2012-01-14 @ 14:20:03
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Alexandra

Ja, jag har också velat göra det jättelänge! mysigt med en liten sommarbebis, varmt och gott när h*n kommer :-)

2012-01-14 @ 15:41:40
URL: http://alexandrasbloggliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0