7 veckor kvar nu...

Nae, nu är jag trött på att vara gravid! Har ont överallt, det sparkas på revben och blåsa, kan inte gå nånstans utan att få sd, vaknar hela nätterna och kan inte somna om, kan inte lyfta Edward, kan inte sitta utan att nästan svimma :(.. The list goes on and on... Usch nu känns det som jag bara klagar, men att vara gravid är inte bara en dans på rosor. Och det är ju inte graviditeten som är målet, det är ju lilla bebisen som är det! Men mycket kommer säkert kännas bättre när hon lägger sig tillrätta i födelseposition :). Så, då har jag fått klaga av mig lite! Nu känns det lite bättre, ska sova lite nu, sen kommer Sanna och Edward kompis hit. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0