Godmorgon!

Började dagen med att dricka en stor kopp te, vilket jag ångrar nu. Är ju varm som det är, så nu är jag som en braskamin! Fast det är väl bra när vi snart ska gå ut i lekparken i snön :-). Har bäddat vagnen idag, så mysig den blev! Åh, nu fattas bara bebis, som jag längtar nu efter dig min lilla humla! (Kallar henne det, för när jag var i v 16 så vibrerade hon i magen som en liten humla). Läste att när det vibrerar i magen, så kissar bebisen, men det hade hon som gjorde UL aldrig hört, haha. Konstiga påståenden som florerar på forumen :-).

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Stoppa och motverka utseendemobbning! Tillsammans kan vi göra skillnad =)

2012-03-20 @ 12:45:30
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Mickan, Gravid v. 39

Så fint och mysigt det ser ut! :D Snart är det dags för dig också ju. Härligt!



Tack för svar om sköljmedel. Kul att höra hur andra gör och tänker. :)

Ja, Babyproffsens egna kläder är supermjuka. Har dock inte köpt några därifrån.



Tack snälla du. :) Ja, det är jätteskönt att inte ha gått upp så mycket i vikt. Jag hade ju gissat att jag skulle gå upp mycket mer. :P

2012-03-20 @ 17:02:28
URL: http://angel-like.com
Postat av: Anonym

Mysigt att ha bäddat vagnen. Jag vet inte vad jag lever med för tidsoptimism, vagnen står med plast från affären i garaget och bilbarnstolen står kvar i kartongen sedan vi skickade efter den. Har inte packat upp n

2012-03-21 @ 11:32:12
Postat av: Andrea - mamma till Knut och gravid v36.

(oj, det var jg som råkade skicka iväg nyss :P).

Har inte packat upp och tvättat några babykläder än heller, och BB-väska har jag inte ens funderat på. Kanske dags att ta sig i kragen? ;)

Tror du att lillan kommer tidigare?



Haha, vad kul att nallen heter Knut. Det var ett rätt bra namn på en nalle :)



Kram

2012-03-21 @ 11:34:44
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0