Sjukstuga igen

Igår hälsade vi på dagis igen. Går dit en gång i veckan, så att inskolningen ska gå lättare. Men som ett brev på posten vaknade han med 40 grader feber inatt. Men han dreglar mycket också, så funderar på om det kanske är hörntänder på g. Stackars älsllingen iaf! Usch jag hatar när han mår dåligt :-(. Igår kom också min gravida kompis Sanna hit en sväng. Hon är beräknad till en vecka efter mig, så det är kul! Men fy vad ont det gjorde i kroppen igår, och då gick vi bara en promenad på typ en kvart till bussen. Vår ju hos bm igår, och sf måttet låg på 30. Så inte 32 som jag fick det till :). Men jag följer kurvan och ligger på samma som med Edward. Blir nog ingen liten bebis denna gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0