Syskonvagn

Länge hade vi tänkt att köpa en bugaboo donkey, eftersom vi trodde att det var enda vagnen med vändbara sittdelar och som är relativt smal. Plus att vi vill ha barnen bredvid varandra. Gissa då om vi blev glada när vi hittar en vagn med samma funktioner som buggan, men för en tredjedel av priset! Basson duo twin heter den, och vi köpte den på syskon huset i Huddinge :-). Det är ett danskt märke, som motsvarar Brio och Emmaljunga bland danskarna, vad jag förstått. Den är bara 74 cm bred, så sittdelarna är rätt smala. Men eftersom Edward är en tunnis, så kan han sitta i den utan problem :-). Dockan får provligga vagnen tills bebis tar över :-).

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vilket bra köp! :-)

2012-03-19 @ 21:49:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Andrea - mamma ttill Knut och gravid v36.

Åh detta bök med syskonvagn! Vi slog till på en Babytravel vi. Det känns som att jag är/kommer vara nöjd med den, men nackdelen är som sagt att när det är dags för sittdel så kan man inte vända barnet/barnen mot sig, utan de måste åka framåt. Stort minus men jag hoppas det blir bra ändå!

Skulle också gärna ha en Bugaboo annars men jag kan inte riktigt motivera köpet då det finns så mycket annat jag vill lägga pengarna på i huset. K älskar dessutom att gå så vi får se hur länge han nöjer sig att åka vagn.. :P



Vet ni att det är en liten tjej? Kul med en av varje iaf! :)

Kram

2012-03-20 @ 09:59:49
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0