Jossan

(null)

Min lilla plutta har blivit 5 månader (för 2,5 veckor sen). 2 dagar efter att hon fyllde 5 månader lärde hon sig att sitta alldeles själv. Visst, hon föll lite ibland, men lärde sig snabbt parera med handen. Lilla gosan, börjar bli så stor! Hon sover hela natten mellan halv 8 och 7 på morgonen. Äter en gång på den tiden. Hon ratar mat och vlll helst bara ha tutten, men det är nog jag som har varit lite lat med det också. Men när hon är 6 månader ska jag ge lite mer helhjärtade försök <3 Hennes favorit låt är En liten båt blir ofta våt, och blir så glad när jag sjunger den! Idag ska vi till Edwards kompis Kalle efter dagis, playdate :-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej fina Alexandra! Så glad jag blev när jag hittade din blogg:) så kul att kunna följa dig och dina ljuvliga barn:) tänk vad tiden går. Se en så stor liten loppa du har, så lik dig!

Ville bara berätta att jag följer dig här och ser fram emot lite mer inlägg nu i höst:)

Stor kram! / Ida "gammal Ölands kompis samt hudis

2012-10-28 @ 10:38:42
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0